هدایای تبلیغاتی ادگیفت

تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی در ایران
  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

هنری به نام هدیه دادن‌

24 شهریور 1399 توسط sajad tavakoli


 هنری به نام هدیه دادن‌
روش مناسب برای دادن هدیه تبلیغاتی و توزیع هدایای تبلیغاتی تهیه و توزیع آن تقسیم بندی هدایا در سه گروه و دسته متفاوت می باشد، مخاطبین عام ، مخاطبین میانی و مخاطبین خاص. این تقسیم بندی در توزیع هدایای تبلیغاتی میزان اثربخشی و تاثیرگذاری هدایا را بیشتر کرده و از اتلاف هزینه ها جلوگیری میکند.
گروه اول برای مخاطبین عام و کلی است که بالاترین تیراژ و تعداد را خواهد داشت و بالطبع قیمت و کیفیت پایین تری دارد و هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مانند خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی، پازل، آفتابگیر خودرو، یادداشت تبلیغاتی، لیوان و انبوه دیگری از هدایای تبلیغاتی در این زمره قرار می گیرند. گروه دوم برای مدیران میانی، کارمندان شرکت، افرادی که در راستای ارتباط با مشتریانمان با آنها برخورد داریم و افرادی از این دست می باشند که برای این گروه از هدایای تبلیغاتی کاربردی مثل ستهای ارزان خودکار و خودنویس، فولدر، سررسید، کیفهای مدارک، کیف پول ، فلش مموری و هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط استفاده می گردد و در سطح آخر و سوم برای مخاطبین خاص، مدیران ارشد، افراد مهم و تصمیم گیرنده های نهایی باید از هدایای تبلیغاتی نفیس ، هدایای تبلیغاتی خاص، هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدیدترین هدایای تبلیغاتی استفاده نماییم که این هدایا باید از نظر شکل، فرم و بسته بندی دارای کیفیت و ایده پردازی سطح بالایی باشند که بالطبع هزینه و قیمت بالایی هم خواهند داشت.
  

چرا هدیه تبلیغاتی ؟
علل هدیه دادن متفاوت است و نیازهای گوناگونی را در استراتژی های یک شرکت مرتفع می سازد ممکن است از هدیه تبلیغاتی برای تشکر از خرید یا تکرار خرید مشتری استفاده نماییم یا یادآوری برای مشتریان قدیمی و کم خریدتر و تقویت روابط بین مشتری با شرکت، گاهی در بخش روابط عمومی و تاثیرگذاری برندمان از آن استفاده می کنیم حتی میتوان ماکت و یا هدیه ای با تبلیغ و نام محصولی را برای معرفی محصول جدید یا بازاریابی  و قسمتی از استراتژی های بازاریابی و فروش استفاده کرد و بالاخره در عملیات برندینگ و حک در ذهن برندمان.
انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ و استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی مفید متفاوت است ولی همواره باید به شیوه تبلیغ و نحوه ارائه هدایا دقت نماییم و بهتر آنست که تبلیغ و حک یا چاپ لوگو و برندمن بصورتی نامحسوس و یا کوچک باشد تا اصطلاحاً حالت تهاجمی نداشته باشد و مخاطب اگر حس کند که به وسیله ای برای تبلیغ تبدیل شده از استفاده آن هدیه تبلیغاتی صرف نظر خواهد کرد همچنین شخص هدیه گیرنده نباید برداشت کند که در ازای هدیه باید کاری یا عملی را انجام دهد و مخصوصاً اینکه هیچ پیش شرطی در این امر وجود نداشته باشد در غیر اینصورت نتیجه معکوس از آن حاصل خواهد شد. بر اساس پژوهش به عمل آمده از انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی که در زمینه روابط شرکتهای هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرندگان انجام می‌‌دهد حاکی از این است که شرکت هایی که هدیه می‌‌دهند و از هدایای تبلیغاتی بطور مستمر استفاده می کننددر مقایسه با شرکت‌هایی که هدیه نمی‌‌دهند دو برابر شانس بیشتری در ایجاد ارتباط و گرفتن سفارش دارند. بطور مثال شرکت هری اند دیوید که یک شرکت دست‌اندرکار صنایع غذایی است و جزو شرکت هایست که استفاده از هدایای تبلیغاتی را در برنامه همیشگی خود دارد در یک طرح پژوهشی و آماری برای 25 هزار مشتری خود که سالانه بیش از هزار دلار از این شرکت خرید کرده بودند، هدیه فرستاده و متوجه شد که 5 هزار مشتری دریافت‌کننده هدایا، علاوه بر تکرار خرید میزان و مقدار بیشتری از شرکت خرید داشته‌اند (در مقایسه با مشتریانی که هدیه دریافت نکرده‌اند‌).
  

آنچه مسلم و اثبات شده است آنست که هدیه دادن یکی از بهترین و ارزانترین روشها برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند بین افراد، مشاغل، شرکت ها و مجموعه های مختلف است. هدیه دادن و استفاده از تاکتیک هدایای تبلیغاتی به شیوه صحیح می‌‌تواند به ایجاد مناسبات خوب، افزایش فروش و درآمد بینجامد و حکم خون را در زندگی اقتصادی شما داشته باشد.

مطلب قبلی
 نظر دهید »

کلیدواژه ها: بهترین هدیه تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی جالب هدایای تبلیغاتی مدیریتی هدیه هدیه تبلیغاتی شرکتی

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

هدایای تبلیغاتی ادگیفت

ما در شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با بیش از پانزده سال سابقه و مجهز به کارگاه های تولید و دوخت تیشرت، لباس کار، کلاه پارچه ای، آفتابگیر خودرو، انواع ساک دستی و ساک خرید تبلیغاتی، فولدر، کارگاه چاپ لیوان سابلیمیشن، تولید لیوان شیشه ای مات یخی و جعبه پذیرایی و طراحی پک و ست های هدایای تبلیغاتی به عنوان یک شرکت تولید هدایای تبلیغاتی سعی در عرضه هدیه های تبلیغاتی ارزان و خلاقانه و نیز هدیه تبلیغاتی لوکس، لاکچری، نفیس و مفید نموده ایم. همچنین با فعالیت در واردات انواع هدایای تبلیغاتی جدید و خاص، ست هدیه مدیریتی و هدیه نمایشگاهی مانند فلش مموری تبلیغاتی فلزی و چرمی، پاور بانک، جعبه ابزار، خودکار، لیوان سرامیکی، ساعت های رومیزی و جدیدترین و بروزترین هدایای الکترونیکی و تکنولوژیکی مانند اسپیکر، بخور سرد و انواع شارژر سعی در ارائه و فروش جدیدترین هدایای تبلیغاتی نموده ایم. افتخار ارائه هدایای شرکتی به مشتریان و مدیران عزیز در شهرهای مختلف کشور همچون مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اراک، یزد، اهواز و اقصی نقاط کشور نشان اعتماد و سربلندی ما ست. دقت، سرعت، صداقت و احترام به مشتریان را سرلوحه عملکرد سازمانی خود قرارداده و در این مسیر رضایت خاطر مشتریان که بی شک با ارزشترین هدیه برای ماست را به دست آورده ایم. در همین راستا علاوه بر پیشنهاد هدایای تبلیغاتی متناسب با بودجه و خواست مشتریان از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و جدید، هدایای تبلیغاتی لوکس، هدایای لاکچری، نفیس و همچنین هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مفید در کنار سایر هدایای تبلیغاتی شرکتی جهت مدیران و برای خواسته های مشتریان استفاده مینماییم. https://adgift.ir/

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس